+36 30 911 2233 rendeles@kimbokave.hu

nápoly

a gyártóról

Céljuk, hogy az egész világon terjesszék a nápolyi hagyomány ihlette, hitelesen olasz, a nemzeti és nemzetközi piacokon is elérhető olasz kávét és minőségi terméket készítsenek a legfejlettebb technológiával, az emberek és a környezet tiszteletben tartása mellett.

Keményen és szenvedélyesen dolgoznak azon, hogy megtartsák és fokozzák a Nápolyi eszpresszó kávé sajátosságait és tiszteletben tartsák az ügyfelek igényeinek és ízlésének változását, hogy mindig olyan termékeket kínáljanak, amelyek kiállják az idő próbáját.

A kávé széles körben terjedt el a nyugati világban, valószínűleg a 17. században, amikor a törökök Bécset ostromolták, de a kávé nemcsak Nápolyt hódította meg. Londonban már a tea előtt is nagyon népszerű ital volt. Goldoni emlékeztet arra, hogy a kávézók Velencéből „indultak”. Bécsben egy bizonyos Luigi Marsili által írt „Bevanda Asiatica” kávéról szóló könyv azt említi, hogy a kávét már 1685 óta isszák. Ma azonban nem Londonról, nem Velencéről és nem is Bécsről jut eszünkbe egy jó csésze kávé. Hanem Nápolyról! Ez természetesen csak vélemény, de nagyon mély gyökerei vannak. Ennek oka az, hogy a nápolyiak különleges kapcsolatban vannak a kávéval. Ez egy feltétel nélküli szeretet.

Nápolyban, ahol gyakorlatilag mindenki fogyasztja a kávét és tovább adja a kávéfogyasztás művészetét, néhány ember tehetsége és megérzése mégis kiemelkedik. Ilyenek Rubino testvérek, akik megalapították a Cafè do Brasil céget.
Nem iparosként indultak. Kávézó tulajdonosok voltak. Segítettek apjuknak a családi bár / pékség irányításában. Espresso népszerűsége hamarosan túlnőtt a szomszédságukon, és vannak olyanok, akik hosszú sétát tesznek meg azért, hogy egy csésze kávét ihassanak náluk. Népszerűségük nagyon lassan nőtt, mint egy csésze jó kávé szürcsölgetése, és új ötleteket szereztek. Mint például, hogy a nápolyi kávé élvezetét a világ összes bárjába és otthonába bevigyék.

Ahhoz, hogy jó kávét készítsünk, nagyon messzire kell menni, mert a minőség elsősorban a nyersanyagok minőségétől függ. Ez az oka annak, hogy Kimbo S.p.A. nagy figyelmet fordított a zöld kávé kiválasztására azokból az országokból, amelyek ténylegesen előállítják. A kávé összes termesztési fázisát gondosan figyelik, és rendszeres ellenőrzéseknek vetik alá. Így lehet a növény egészséges és hozhat kiváló minőségű vörös bogyós gyümölcsöket. Ezek azok a bogyók, amelyek a legértékesebb kincsüket rejtik: a zöld kávébabot. Ezeket a napon szárítják, szétválogatják és végül Olaszországba szállítják.

Kétféle kávéfajta létezik: az arabika, intenzívebb és édesebb aromájú fűszeresebb és a keserűbb aromájú, magasabb koffeintartalmú robuszta. A Cafè do Brasil szakértői a helyszínen választják ki a két fő fajtából a legjobb zöldkávét és azonnal eljuttatják a mintákat a  nápolyi gyárba, ahol egy szakértői csoport termék- és kémiai vizsgálatokat végez. Ezután a kóstolók a legmodernebb eszközök használatával és érzékszerveikkel hagyják jóvá a leendő terméket.

Az eszpresszó kávénak, amit Olaszországban készítenek hamisítatlan íze van. Ez az egyik leggyakrabban leutánzott termék a világban: a világnak meg kell tanulnia, hogyan kell felismerni az eredetit, az igazit. A Kimbo Vállalat elkötelezett az eszpresszó kávé terjesztése iránt, a külföldi értékesítések a forgalom 15%-t teszi ki.
Franciaországban a Kimbo abszolút sztár, több mint 11.000 helyen fogyasztják. Ma a Kimbo több mint 60 országban van jelen, köztük Németországban, Belgiumban, Kanadában, Ausztráliában, USA-ban és Oroszországban és még a hagyományos angol kocsmákat is elérte, megszerezve ezzel a 2011-es tekintélyes UK-Italy Business Award díjat, amelyet azoknak a vállalatoknak adták, melyek kiemelkedtek az Egyesült Királyságban történő befektetéseikkel.

A Kimbo a Rubino Brothers által 1963-ban alapított cég, amelyből a Kimbo védjegyet hozta létre, és amely olyan egzotikus területeket juttat eszünkbe, ahol kávébabot termesztenek. Néhány évvel később létrejött a Kosè védjegy is, amely 2012-ben meghódította a szardíniai kávézókat, köszönhetően a Cagliari történelmi kávé vállalatnak, a La Tazza d’Oro-nak. 1994-ben a Cafè do Brasil második helyen állt az olasz csomagolt kávépiac kiskereskedelmi ágazatában. A növekvő sikert minden bizonnyal a hagyomány és a kiváló minőség, valamint a reklám- és vállalati infrastruktúrákba fektetett szigorú hűség adja. Ez nyilvánvaló a nápolyi Melito gyárban is, ami több mint 40 000 négyzetméteres területen, folyamatosan fejlődő eszközparkkal és a termelési folyamatokkal mindig garantálják a magas termelési normák elérését, miközben tiszteletben tartják a környezetvédelmet. 2009-től a logisztikában élen járó Cafè do Brasil a Kimbo-hub-al egyesülve (18 000 négyzetméteren elterülő) a Nola szállítási területén található.